اطلاعات تماس با تیم گارانتی طلایی یاماها!
در صورتی که پیانوی شما دچار مشکلی شده است، با استفاده از فرم درخواست خدمات گارانتی، مشخصات خریدار (مالک) را وارد کرده و در بخش توضیحات شماره سریال و نوع مشکل را شرح دهید. در صورت نیاز میتوانید تصویری یا ویدئویی با حجم حداکثر ۲۰ مگابایت را در قسمت فایل پیوست بارگذاری نمایید. همکاران ما در کمترین زمانم ممکن با شما تماس خواهند گرفت. همچنین میتوانید از طریق واتس اپ روند خدمات پس از فروش پیانو خود را که در سمت چپ این صفحه با آیکون واتساپ قابل مشاهده است پیگیری نمایید.
نشانی: زعفرانیه، خیابان شاداور، خیابان شادی، پلاک ۱۲، واحد ۴